Pszichológiai és fejlesztő központ

Mosolygó

Mosolygó

A mosolygó csapata

2019. augusztus 10. - Kreatív pszichológia

dsc_0002.JPG

A MOSOLYGÓ CSAPATA

 

 

Kovács Szilvia,tanácsadó szakpszichológus, a Mosolygó megálmodója

img_3347_kor.JPG2000-ben végeztem az Eöt­vös Lóránd Tudo­mány­egye­tem pszi­cho­ló­gia sza­kán, 2008-ban tanácsadó szakpszichológusi végzettséget szerezetem. 8 évig dol­goz­tam gyer­mek és ifjú­ság­pszi­cho­ló­gus­ként a Budai Gyer­mek­kór­ház   Neu­ro­sis Osz­tá­lyán, közben    4 éven át a SZ.I.V. Ala­pít­vány vezető­je­ként gyermek és felnőtt pszi­cho­ló­giai tanács­adást foly­tat­tam. Emellett dolgoztam trénerként és  vezetőkiválasztásban is.

 2008–2012 között az Óbuda-Békásmegyer Neve­lési   Tanács­adó igaz­ga­tója vol­tam. 
2010-ban indí­tot­tam el az első magyar­or­szági pozi­tív pszi­cho­ló­giai maga­zint, a Lel­ki­zó­nát (www.lelkizona.hu), mely­nek tulaj­do­nosa és  főszer­kesztője vagyok.

Tel: 30/799-4274, E-mail: lelkizona@gmail.com

 

Hermán Noémi, klinikai szakpszichológus és gyermekterapeuta.

screenhunter_02_aug_16_22_01.jpg

Hermán Noémi vagyok, gyermekpszichológus. 2009-ben végeztem az ELTE pszichológia szakán, majd 2013-ban szakvizsgáztam klinikai gyermek szakpszichológusként. 2012 óta én is anyuka vagyok, két kislányom van.

Alapvetően gyerekekkel foglalkozom, 3-4 éves kortól nagyjából 16 éves korig. De ugyanennyire fontosnak tartom a szülőkkel való folyamatos konzultációt is. Hiszen egy gyereket a szülei ismerik a legjobban, ők nevelik, nekik kell tudni megoldást találni a hétköznapi nehézségekre. Ebben tudok segítséget adni, hogy közösen megtaláljuk, hogy a gyerek személyiségéhez milyen nevelési elvek, vagy éppen érzelmi megoldásmódok passzolnak. Minden gyerek és minden család más és más, nincsenek jól bevált praktikák, amik receptre felírva elmulasztják a pszichés problémákat. Folyamatos kihívás, kemény munka, de amikor sikerül változást elérni egy gyerek állapotában, vagy esetleg a családi rendszer működésében, az maga a sikerélmény.


Tel: 0670 366 75 71, E-mail: hermannoemi@gmail.com

 


Sztrehószki Anita, 
Gyermekjóga oktató, harmonizáló kínai masszázs

anita.jpgHARMÓNIA ÉS EGYENSÚLY. Erre törekszem az életben, és ezt segítem a masszázs és a jóga által. Az egyensúly, ha kibillen és tartósan megmarad például stressz vagy akár rossz testtartás formájában, az EGÉSZ-ségünk csorbát 
szenvedhet. Ha észrevesszük, és segítjük helyreállítani testünk-lelkünk helyes működését, szervezetünk meghálálja a törődést, és azt fogjuk érezni: minden rendben van.Izgalmas ösvény vezetett gyermekkorom testnevelés órainak félelmeitől (pl. sorverseny, futás-felmérés) odáig, hogy ma a mozgás mindennapjaim kihagyhatatlan része. Már tudom, hogy a gyermek abban fejlődik, amit szeret. Az évek során a magam örömére a mozgás számtalan válfaját kipróbáltam többek között a fitness és a tánc széles területén - aerobic oktatói képesítést is szereztem. A testi-lelki stressz-oldással foglalkozó kineziológia ágaiban is elvégeztem 14 szintet. 

A jógával 18 éve ismerkedtem meg, és a sors végül a gyermekjóga csodálatos világába kalauzolt – oklevelemet Csíki Mariann-nak, a Jóga Móka rendszer kidolgozójának képzésén szereztem.Fontosnak tartom, hogy a mai kor gyermekének adjunk minél több támogatást a kiteljesedéshez különböző mozgásos módszerekkel, így például a rendkívül sokoldalúan fejlesztő gyermekjógával.

Tel: 06 30 654-6410, E-mail: anitacsilla@hotmail.com

 

Császár Andrea, logopédus
andreaa.jpgCsászár Andrea vagyok, logopédus, magánénekes, hangképző tanár.
Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskola magánének szakának elvégzése után életemet a zene, az éneklés és a hangképzés töltötte ki. A gyermekeim születésével az elhatározás is megszületett, hogy a mindig is vágyott segítő területek felé orientálódjam. Elvégeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskola gyógypedagógus- logopédus szakát, és 2009 óta a XII. kerületi pedagógiai szakszolgálatnál dolgozom logopédusként.
A mosolygóban hangképzési és  gyógypedagógiai gyakorlatom során szerzett tapasztalataimat szeretném a szülők és gyermekek szolgálatába állítani egy együtt gondolkodó, profi szakembercsapat segítségével.

 Tel: 20/778 1877

Somogyi Katalin, pedagógiai szakpszichológus, család-és párterapeuta 

kata.jpgNevem Somogyi Katalin, egy kamaszkorú és egy kisiskolás korú gyermek anyukája vagyok.
Pedagógiai Szakpszichológus végzettséggel rendelkezem.

  • ”A tanulás öröm is lehet” –Kulcsárné által továbbfejlesztett Delecato módszer. Mozgásfejlesztés tanulási nehézségek oldására.
  • Családi tanácsadás, (párkapcsolati nehézségek, válás, első gyerek születése, óvódába megy a gyerek, testvér születés, iskolai problémák, együttélés kamaszokkal, haláleset a családban stb.)
  • “Külföldre költözik a család”, mire számítsunk, hogyan készüljünk?

 A Delecato módszer alapján a “Tanulás öröm is lehet” mozgásterápiás fejlesztést, a tanulási nehézségek oldására, szeretettel ajánlom azon családok figyelmébe, ahol küzdenek tanulási probkémákkal.

 
Két éve a Családterápia rejtelmeiben képzem magam, igy várom jelentkezésüket családi tanácsadóként, a családot érintő bármely Önöknek fontos illetve kérdéses témában, valamint a fent említett témák
bármelyikében!
 
Az elmúlt pár évet férjem révén külföldön töltöttem. Itt kezdtem vizsgálni, hogy milyen előnyőkkel és kihívásokkal jár a külföldre költözés mind a felnőttek, mind a gyermekeik számára. Mit jelent, ha egy gyermek sosem él tartósan egyik szülő hazájában sem, hanem multikulturális környezetben nő fel?!

Tel: 30/488-3335

 Kéri Mónika, jógaoktató

fullsizerender.jpg

Közgazdász jógaoktató

Jógaterapeuta,

Női-és kismama jógaoktató

Közgazdászból lett jógaoktató vagyok, 10 éve oktatok jógát.  Mára egyéni foglalkozás keretén belül, egyénre szabott módszerrel várom a hozzám fordulókat. Speciálisan kifejlesztett módszerrel egyénre szabva dolgozom. Az órán lehetőség van elsajátítani a jóga gyakorlatait saját testre szabva. Lehetőség van terápiás óra igénybevételére, amikor - szintén egyénre szabva - keverhető a mozgás – energetika - megbeszélés aránya az éppen aktuális helyzetnek megfelelően. Van, akivel egész órán mozgással dolgozunk, van, akinél a mozgás szinte alig kap szerepet. Ez helyzettől, testi állapottól is függ. Főleg nőkkel foglalkozom, a női területek specializációjával. Kiknek szól ez a fajta óra? Azoknak, akik lelkileg vagy fizikailag változást szeretnének, valamint azoknak is, akik feltöltődni, mozogni vagy relaxálódni  szeretnének. 

Tel: 30 999 56 40 joga@kerimonika.hu

 Dr. Hermánné Fogarassy Éva, alvásterapeuta
eva_kap_156.jpg1958-ban születtem. Férjem orvos, hét gyermekünk és három unokánk van. Diplomámat 1983-ban szereztem az ELTE-n. Egyetemi éveim alatt hipnóziskutatással /dr. Bányai Éva mellett/ és személyiségpszichológiával /dr. Kulcsár Zsuzsa mellett/ foglalkoztam valamint részmunkaidőmet dolgoztam dr. Goldschmidt Dénes legendás pesthidegkúti pszichiátriai osztályán.

25 éven keresztül főállásban HR munkakörben dolgoztam. Mellette folyamatosan képeztem magam az egészségpszichológia, az egészséges életmód és életvezetés területén és ilyen irányú tanácsadói tevékenységet végeztem. Részt vettem a dr.Kollár coaching cég life ontológiai coach képzésén, ami személyi és személyközi válságmenedzser képesítést adott, majd az üzleti coach képzésen is. Regisztrált mediátor vagyok.2009 óta a dr. Kollár coachingnál szomatikus coaching témában szakértőként, coachként és trénerként egyaránt dolgozom, és oktatom saját módszeremet az alvás coaching és egészség coaching témakörben. 2010-ben kezdetem meg munkámat alváspszichológusként a Benyovszky Orvosi Központban.Folyamatosan képeztem magam az egészségpszichológiai területén. Mivel elkötelezett híve vagyok az egészséges életmódnak és a tudatos életvezetésnek terápiás szemléletem is ezekre az elvekre és ismeretekre épül.Segítek klienseimnek  sikeres, adaptiv viselkedésformákat találni és ezeket a mindennapjaikba beépíteni.Terápiás technikám a tapasztalatokkal egyre bővült és ma már az ELTE Egészségfejlesztési és Sporttudományi Intézetében dr. Bárdos György egyetemi tanár, intézetigazgató mellett kutatom az általam kifejlesztett chronobio-pszichológiai alvásterápiás módszer további lehetőségeit.

Tel: 70 365 7272

Mohácsi Petra, DSGM szakgyógytornász

petra.jpgMohácsi Petra DSGM szakgyógytornász vagyok. Több mint 13. éve dolgozom a Semmelweis Egyetem Kútvölgyi Klinikai Tömb Járóbeteg Szakrendelésén. 
Főiskolai diplomámat 2001.-ben a Semmelweis Egyetemen, DSGM Szakgyógytornász végzettségemet a Dévény Anna Alapítványnál szereztem meg.
Posztgraduális képzések: 
/2001-2004/ Barvicsenkó Manuálterápiás tanfolyam /5 kurzus/
/2004/ Intim torna tréner tanfolyam /Tápainé Bajnai Márta/
/2005-2011/ Mc Kenzie A-B-C-D kurzus
/2011/ Medical Taping Concept Kinesio Tape I.rész 

 Tel: 30/312– 3163

 

andrea.jpgBrandtné Fekete Andrea

szakvizsgázott gyógypedagógus, integratív gyerekkonzulens

 Brandtné Fekete Andrea vagyok, gyógypedagógus. 1996-ban végeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola gyógypedagógia-pszichopedagógia szakán. 2014-ben szakvizsgázott gyógypedagógus, 2016-ban integratív gyerekkonzulens végzettséget szereztem. A diploma mellett több, speciális továbbképzést végeztem (Alapozó Terápiák, Ayres, Sindelar, GMP, gyerekpszichodráma vezető). 10 éve dolgozom Pedagógiai Szakszolgálatban fejlesztőpedagógusként. Tanulási nehézséggel küzdő gyermekek vizsgálatával, prevenciós és korrekciós fejlesztésével, mozgásterápiákkal foglalkozom, illetve pszichodráma csoportokat vezetek óvodás és iskolás korosztály számára. Szakmai hitvallásom, hogy a problémákat, nehézségeket minél komplexebb módon a szülők segítségével, közös munkával segítsük elő.

E-mail: andrea.fekete.brandt@gmail.com

 

wp_20180831_08_56_38_pro.jpgRusai Eszter - gyógypedagógus,alapozó fejlesztő

Tel: 20 2541809

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bánfi Balázs, klinikai szakpszichológus

cv_be.jpg2002-ben végeztem az Eöt­vös Lóránd Tudo­mány­egye­tem pszi­cho­ló­gia sza­kán. 2015-ben tettem le a gyermek és ifjúsági klinikai pszichológiai szakvizsgát. Néhány év iskolapszichológiai munka után, 10 éve dolgozom a pedagógiai szakszolgálati rendszerben, egy éve intézményvezető-helyettesként. Több éves tapasztalatom van a felsőfokú oktatás és tréningvezetés terén is. Az egyéni pszichoterápia mellett sokat dolgozom családokkal, a közelmúltban pedig részt vettem egy megoldásközpontú mediátor képzésen, mely tudást nagyon jól tudok használni a munkám során.

Jelentős tapasztalattal rendelkezem az iskolaérettséghez szükséges készségek felmérése terén, ha szülőként Önnek kérdései vannak ezzel kapcsolatosan, örömmel állok rendelkezésére.

Telefonszám: 0630/432-3716

 

 

 

Dr. Benda Judit - táplálkozástudományi szakember, egészség-tanácsadó

 Eredetileg gyógyszerésznek tanultam, de csak rövid ideig dolgoztam gyógyszerészként, mert Németországban megismerkedtem azzal a holisztikus gyógyító–egészségmegőrző szemlélettel, amely szellemében azóta is dolgozom. Több mint húsz éve tanítom a holisztikus szemléletű egészségmegőrzést, tartok előadásokat és továbbképzéseket egészségügyi dolgozóknak és pedagógusoknak, tartok táplálkozási- és prevenciós-tanácsadást, és működtetem a főzőiskolámat, ahol a teljes értékű konyha elméletét és gyakorlatát tanítom. Könyvem, amely címe Egyszerűen finom, A teljes értékű konyha, értelemszerűen a teljes értékű konyha elmélete és gyakorlata, közérthetően, egyszerűen.

 

Végzettségeim:

SOTE, Gyógyszerésztudományi kar – gyógyszerész

Lahnstein, Németország – egészségtanácsadó

Pécsi Tudományegyetem, Egészségtudományi Kar – Táplálkozástudományi Mesterképzés

Pécsi Tudományegyetem, Egészségtudományi Kar Doktori Iskola, (folyamatban) – kutatási területem: RLS étrendi kezelése

 Kapcsolat: 

 drjuditbenda@gmail.com
+ 36 30 5779016
www.drjuditbenda@com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolygo.blog.hu/api/trackback/id/tr958877664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása