Pszichológiai és fejlesztő központ

Mosolygó

Mosolygó

KOMPLEX MOZGÁSTERÁPIA tanulási nehézségek megelőzésére és oldására.

2016. január 01. - Kreatív pszichológia

boy-160168_640.png

Kis­is­ko­lás gye­re­ké­nél prob­lé­má­kat ész­lel­tek, akár Önök szülő­ként, vagy a taní­tó­néni jelezte, hogy gyer­me­kük vala­mi­ért nem tud együtt haladni a társaival?Nehe­zeb­ben men­nek neki az alap­tan­tár­gyakra való ráhan­go­ló­dás, olvas­ha­tat­lan irás­kép, aka­dozó olva­sás, szá­mo­lási prob­lé­mák,netán szo­ron­gá­sos tüne­tek jellemzik?

Sok­szor értet­le­nül állunk a jelen­ség előtt, hogy egy értel­mes, jó intel­lek­tusú gye­rek nem tud jól irni, olvasni, szá­molni. Szem­be­ke­rü­lünk ilyen­kor a tehe­tet­len­ség fáj­dal­má­val. Gyö­tör­het a lel­ki­is­me­ret, vala­mit nem vet­tem észre idő­ben, vagy elrontottam?!

A tüne­tek hát­te­ré­ben azon­ban nem a szülői “hanyag­ság”, hanem gyak­ran az ideg­rend­szer alul szer­ve­zett­sége, rész­le­ges éret­len­sége áll. Az ideg­rend­szer érése a moz­gás­fejlő­dés­sel áll szo­ros kap­cso­lat­ban, a gyer­mek moz­gá­sá­nak és ész­le­lé­sé­nek fejlő­dése egy-egy élet­sza­kasz­ban a köz­ponti ideg­rend­szer egy-egy meg­ha­tá­ro­zott terü­le­té­nek irá­nyí­tása alatt áll.

Ha a korai élet­kor­ban a moz­gás­fejlő­dés bár­me­lyik sza­ka­sza kima­rad, vagy nem gya­kor­ló­dik be eléggé, akkor a kap­cso­lódó érzé­kelő és irá­nyító köz­pon­tok sem fog­nak meg­fe­lelően fejlődni, dif­fe­ren­ci­á­lódni. Több terü­let elég­te­len műkö­dése akár tanu­lási nehéz­ség­hez, visel­ke­dési prob­lé­má­hoz vagy maga­tar­tás­za­var­hoz vezethet.

Győződ­jön meg róla, való­já­ban mi áll a háttérben!  Ehhez a meg­fe­lelő meg­ol­dás egy rész­le­tes, sze­mély­re­szoló ala­pos fel­mé­rés, melyet pszi­cho­ló­gus készít gyermekéről!

A fel­mé­rést követően rész­le­tes beszá­mo­lót kap írás­ban gyer­meke rész­ké­pes­sé­ge­i­nek jelen­legi álla­po­tá­ról, illetve a fej­lesz­tendő terü­le­tekről! Ez alap­ján egyénre sza­bot­tan ala­kít­juk ki gyer­meke szá­mára a meg­fe­lelő moz­gás­te­rá­piás ter­vet, ami alap­ján ott­honi kör­nye­zet­ben napi 20–30 perc gya­kor­lás­sal rövid időn belül jelentős javu­lás vár­ható!

Három-négy heten­ként a gyer­mek fejlő­dési üte­mé­nek meg­fe­lelően új fel­adat­sort állí­tunk össze a számára.

Nagy jelentő­sége van a min­den­napi gya­kor­lás­nak. A fej­lesz­tés elsőd­le­ges célja ugyanis az új kap­cso­la­tok kiala­kí­tása a köz­ponti ideg­rend­sze­ren belül. Eze­ket a kap­cso­la­to­kat pedig min­den nap meg kell erő­sí­te­nünk ahhoz, hogy sta­bi­lan ki tud­ja­nak épülni és meg tud­ja­nak erő­södni. Ha viszont nem végez­zük rend­sze­re­sen a gya­kor­la­to­kat, akkor ezek hamar elkez­de­nek visszafejlődni.

Az álta­lam alkal­ma­zott moz­gás­te­rá­piás fej­lesztő­prog­ra­mot a mél­tán elis­mert hazai fej­lesztő­pe­da­gó­gus, Kul­csár Mihályné dol­gozta ki.

Somo­gyi Kata­lin, peda­gó­giai szakpszicholóus

Fel­mé­résre való jelentkezés:

Mobil: 06304883335, e-mail: katas@t-online.hu

Árak:

Fel­mé­rés (2 óra), rész­le­tes lei­rás a rész­ké­pes­sé­gekről, moz­gás­te­rá­piás terv készí­tése: 8000.-Ft

3–4 hetente, kont­roll, vala­mint a fejlő­dés üte­mé­nek meg­fe­lelően  újabb fel­ada­tok: 4000 Ft/alk. (1 óra)

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolygo.blog.hu/api/trackback/id/tr68877650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása